Kvalitetspolitik for El-Hjørnet | Egtved - Vester Nebel | El-Hjørnet ApS

Kvalitetspolitik

El-Hjørnets kvalitetspolitik – i henhold til ISO 9001

El-Hjørnet bil og personale trekantsområdet

Det er El-Hjørnet ApS’ kvalitetspolitik at udføre kvalitetsbetonede arbejde på alle El-Hjørnet ApS’ forretningsområder og at kundeaftaler skal være klare, entydige og overholdes.

Det er El-Hjørnet ApS’ kvalitetspolitik at udføre alle arbejder på et højt fagligt niveau og sikkerhedsmæssigt forsvarligt i henhold til gældende lovgivning og forskrifter.

Det er El-Hjørnet ApS’ kvalitetspolitik at alle skal medvirke til at sikre kvaliteten af det udførte arbejde. Alle i virksomheden er derfor forpligtede til at påpege og indberette kvalitetsmæssige mangler.

Det er den enkeltes pligt at være fortrolig med og overholde de bestemmelser og retningslinjer som virksomheden har fastsat i forhold til kvaliteten.

Ved opstilling af målbare kvalitetsmål vil virksomheden sikre en løbende forbedring af kvalitetsledelsessystemets effektivitet.

Kvalitetspolitikken omfatter alle aktiviteter der har betydning for kvaliteten af det arbejde, som virksomheden udfører.

Mission

Professionelle el-installationer og energiløsninger til virksomheder, private og offentlige kunder.

 

Værdier

Vores engagerede medarbejdere bestræber sig på at yde en god service og en troværdig rådgivning – hver gang. Gennem tilfredse medarbejdere, der fokuserer på kundens behov, skaber vi langvarige kunderelationer.

Kontakt os

Privatlivs- og cookiepolitik

3 + 7 =

Find os

Bavnehøj 215
6040 Egtved
mail@el-hjornet.dk
Tlf.: 75 55 35 65