Tiltag ifbm med coronavirus

Information i forbindelse med Coronavirus (Opdateret d. 21.10.2020)

Sådan sikrer El-Hjørnet vores kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.

Dette er en dynamisk liste, og El-Hjørnet optimerer løbende de nye tiltag og følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger fuldt ud.

  • Vi undgår håndtryk og nærkontakt – men hilser med et smil.
  • Vi holder den påkrævede afstand til kollegaer og kunder.
  • Vi har håndsprit i servicevognene og det er tilgængeligt på hele virksomheden.
  • Vi har mundbind i alle servicevogne, som benyttes når det er påkrævet
  • Vi spørger ind til, om kunderne på nogen måde har været i risikozonen for smitte.
  • Medbringer vi PC-udstyr, tastatur eller måleinstrumenter hos kunden, sørger vi for en grundig rengøring af disse.
  • Vi undgår unødvendig kontakt på kontoret, værksted, lager osv.
  • Håndbetjent udstyr på kontoret rengøres ofte (f.eks. tastatur, dørhåndtag mm.)
  • Medarbejdere med vekslende arbejdspladser rengør arbejdsstationen (mus og tastatur) med desinfektionsvæske.
  • Vi låner ikke vores mobiltelefoner og værktøj ud til hinanden før det er rengjort.
  • Vi fortrækker telefonmøder frem for personlige møder, og undgår større forsamlinger.

 

Hvis en medarbejder bliver syg

Ved mistanke om smitte eller hvis en medarbejder bliver smittet med Corona, kontaktes kontoret for at mindske spredningen. De kunder som kunne have været i kontakt med medarbejderen, bliver herefter kontaktet og informeret.

 

Hvis I som kunde bliver syg, efter vi har været hos jer

Da vi kommer i mange virksomheder og private hjem, håber vi, at I vil informere os straks, hvis I bliver erklæret smittet af Coronavirussen, så vi undgår smittespredning.

Alle medarbejdere er informeret om overstående retningslinjer.

Hent El-Hjørnets retningslinjer som pdf